Pravidla vrácení zboží a náhrady
UPOZORNĚNÍ: NEPOSKYTUJEME BEZPLATNÉ VRÁCENÍ ZBOŽÍ; PLATÍ POPLATKY.
Vrácení zboží
Je možné vrátit mou objednávku?
Ano, je to možné.
Pokud nejste spokojeni s objednaným zbožím, máte možnost jej vrátit do 30 dnů od jeho doručení.
V tomto případě musí objednávka splňovat následující podmínky:
-
Objednávka obsahuje všechny součásti a balení musí být v perfektním stavu.
-
Je zřejmé běžné používání produktu; poškození způsobené nedbalostí je vyloučeno.
-
Produkty, u kterých je důležitá hygiena, byly pečlivě vyčištěny před zahájením vrácení.
-
Produkt byl shledán vadným při jeho přijetí.
-
Máme právo účtovat zákazníkovi náklady na dopravu.
-
Vrácení bude zpracováno do 7 pracovních dnů a pokud jsou podmínky splněny, bude do tohoto termínu vystaven potvrzující doklad.
Vyhrazujeme si právo odmítnout vrácené zboží, pokud se domníváme, že bylo použito nebo poškozeno bez naší chyby.
Jak mohu vrátit svou objednávku?
Pokud vaše objednávka splňuje výše uvedené podmínky, postupujte takto pro zahájení procesu vrácení:
-
Zašlete e-mail na: info@
-
Ujistěte se, že e-mail obsahuje následující informace:
-
Číslo objednávky
-
Důvod žádosti o vrácení
-
Fotografie produktu v případě poškození
-
Jméno a příjmení zákazníka
-
Adresu zákazníka
-
Poté vás kontaktujeme s informacemi o adrese pro vrácení.
Nikdy nezasílejte vrácené zboží zpět odesílateli; správnou adresu vám sdělíme po podání žádosti. Náklady na vrácení produktu hradí zákazník.
STORNO A ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy, pokud je fyzickou osobou, která uzavírá právní úkon za účelem, který nesouvisí primárně s její obchodní nebo profesionální činností:
A. PODMÍNKY ODSTOUPENÍ
Právo odstoupit
Lhůta pro odstoupení je 14 dní ode dne, kdy jste vy nebo třetí osoba, kterou určíte, jiná než dopravce, obdrželi nebo převzali poslední zboží.
Protože pracujeme s plně automatizovaným systémem, objednávky jsou zpracovávány ihned po jejich zadání.
Nemůžeme proto zastavit proces odeslání před doručením; po doručení zboží není možné provést vrácení platby.
Chcete-li uplatnit své právo odstoupit, musíte nás (Lucie Butik) informovat jasným prohlášením (např. e-mailem) o své rozhodnutí odstoupit od této smlouvy. Odstoupení je účinné při doručení zboží. Náklady na vrácení nese kupující.
Registrace zásilek na cestě
Naše zboží je zasíláno z Asie, takže doba dodání může být delší, na což nemáme vliv. Pokud je zboží již na cestě, zrušení není možné. Počkejte prosím, až zboží obdržíte, než jej vrátíte. Samozřejmě nás můžete informovat předem o zrušení.
Pro zajištění co nejrychlejšího vrácení vás žádáme o zaslání potvrzení o odeslání.
Důsledky odstoupení
V případě vašeho odstoupení vám musíme vrátit všechny platby, které jsme od vás obdrželi, s výjimkou nákladů na dopravu (s výjimkou dodatečných nákladů vzniklých tím, že jste zvolili jiný způsob doručení než nejlevnější standardní dopravu, kterou nabízíme), bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od obdržení oznámení o odstoupení a doručení zboží.
Pro tuto refundaci použijeme stejný způsob platby, jaký jste použili pro původní transakci, pokud se s vámi výslovně nedohodneme jinak. Tato refundace vám nebude nikdy účtována.
VŠECHNY VRÁCENÉ ZÁSILKY BUDOU ODESLÁNY DO NAŠEHO HLAVNÍHO SKLADU V ASII, NÁKLADY NESOU ZÁKAZNÍCI.